Inlägg: 1362723
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
Gurra88:
Ja 4-1 är ju det mest realistiska.
Men som Berglund uttryckte efter matchen igår angående våra kids:
Christian Berglund:
- När man är en väldigt ung hockeyspelare tänker man aldrig. Man bara kör. Jag vet hur det var själv.
FBK räknar således inte bort Brynäs.
Ja 4-1 är ju det mest realistiska.
Men som Berglund uttryckte efter matchen igår angående våra kids:
Christian Berglund:
- När man är en väldigt ung hockeyspelare tänker man aldrig. Man bara kör. Jag vet hur det var själv.
FBK räknar således inte bort Brynäs.
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
GävleLasse: Om det är någon som ska leva som han lär så är det ju Sundqvist, vilken sopa, han får gärna börja visa verkstad imorgon, bättre sent än aldrig.
Tillfälligheter, men det är bara vi som lyckas misslyckas varje gång. Sällan vi har en motståndare som snubblar eller dylikt i slutminuterna. Inte heller har vi fördel av att motståndarmålvakten kastar in puckar i eget mål.
4-1 i matcher.