www.brynas.se
Inlägg: 1364182
Sv: Silly Season 2011/12
Svedberg-Bertilsson-och-Berglind har alla skrivit nytt två års kontrakt
Länkar:
www.brynas.se
www.brynas.se
+ 3
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
brynäsjohan:Att Bertilsson och Berglind skulle stanna kändes väl ganska säkert men med Svedberg så vet man aldrig så riktigt gött med 2 år till på Svedberg!
Sv: Silly Season 2011/12
brynäsjohan: Härligt. Skulle gärna se att Andersén, Rohdin och Rensfeldt också kritar på inom kort.