Inlägg: 1364531
Sv: Silly Season 2011/12
Qvarre: Frågan är väll om Brynäs funderar på Widing och om det inte är så att det är Djurgården som "ruttnat" på sin 300k/mån guldklimp.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
Jag tycker att Brynäs lag borde se ut så här
Målvakter:
Svedberg och PW
Backar
Jonsson
Ekholm
Andersen
Berlind
Bertilsson
STRÅLMAN eller Bartley
Sundqvist
Centrar
Järnkrok
Nordquist
Granström
Hansen
Forwardspar
Silfverberg -Larsson
Kahnberg -Lauritzen
Brendl-Sundh
Hardt-Olimb
Wännström
Nyförvärven är alltså
Strålman/Barley
Pavel Brendel från KHL
Oscar Sundh från HV
Niklas Hardt från Malmö
Mathis Olimb från Rockford IceHogs (ahl)
Om jag fick säga så skulle jag ta bort sunqvist som inte hänger med längre och ta in Pavel Skrebek eller hur han stavas...
Målvakter:
Svedberg och PW
Backar
Jonsson
Ekholm
Andersen
Berlind
Bertilsson
STRÅLMAN eller Bartley
Sundqvist
Centrar
Järnkrok
Nordquist
Granström
Hansen
Forwardspar
Silfverberg -Larsson
Kahnberg -Lauritzen
Brendl-Sundh
Hardt-Olimb
Wännström
Nyförvärven är alltså
Strålman/Barley
Pavel Brendel från KHL
Oscar Sundh från HV
Niklas Hardt från Malmö
Mathis Olimb från Rockford IceHogs (ahl)
Om jag fick säga så skulle jag ta bort sunqvist som inte hänger med längre och ta in Pavel Skrebek eller hur han stavas...