Inlägg: 1364939
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
GävleLasse:
He he, måste säga att det är ganska underhållande att läsa vad som sägs på HS idag. :)
För att ge diskussionen en dimension till, kanske spelarna har visat sitt missnöje med Cz så pass att han inte känner att det är hållbart att fortsätta?
En spekulation så god som någon annan...
He he, måste säga att det är ganska underhållande att läsa vad som sägs på HS idag. :)
För att ge diskussionen en dimension till, kanske spelarna har visat sitt missnöje med Cz så pass att han inte känner att det är hållbart att fortsätta?
En spekulation så god som någon annan...