Inlägg: 1364950
Sv: A proposito de nada
tompap71: Kan vara ett skäl. Att spelare och tränare tröttnar på varann är nog huvudskälet till att livslängden på en tränare i ett lag är 2-3 år. Men har han fått ett anbud från FBK finns det andra och bättre skäl: pengar och möjligheten att leda ett lag som kan vinna SM.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jajjen:
Jag gissar att det inte finns någon enskild orsak utan att det är en kombination av dem, men sannolikt väger ett pengastinnt kontrakt från Fbk tungt ja.
Jag gissar att det inte finns någon enskild orsak utan att det är en kombination av dem, men sannolikt väger ett pengastinnt kontrakt från Fbk tungt ja.