Inlägg: 1371710
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
mattias - 74: Klart han är lite nervös och anspänd inför att presenteras i en riktig klubb.
Att han skulle få tourettes och säga att han är leksing tills han dör framför kameran köper jag då inte riktigt, men jag förstår att man önskar att det vore så om man håller på de blåvita.
Att han skulle få tourettes och säga att han är leksing tills han dör framför kameran köper jag då inte riktigt, men jag förstår att man önskar att det vore så om man håller på de blåvita.
Det syns ju att han inte är bekväm i intervjun. Han brukar inte vara så här framför kameran. Känns som om han får hålla tillbaka känslorna en aning för att inte säga att han egentligen är Leksing och att han har gått till BIF bara för att spela i Elitserien. Bara vad jag upplever personligen.