Inlägg: 1372790
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
Anders Berg: Det måste ju vara riktigt otroligt fantastiskt bra spelare som är på väg till Brynäs; de är inte presenterade ännu och det måste bero på att de fortfarande spelar, och spelar de fortfarande så spelar de i bra lag och då bör de vara bra spelare.
Positivt tänkande!
=)
Jag tror att vi får vänta tills efter VM för presentation av övriga nyförvärv än Honken och Dixon om nu det blir något med duon,
Positivt tänkande!
=)
Jag tror att vi får vänta tills efter VM för presentation av övriga nyförvärv än Honken och Dixon om nu det blir något med duon,
Sv: Silly Season 2011/12
Anders Berg: SSK spelar än...vad vill vi ha därifrån? Spelare som viker ner sig när det gäller?
Positivt tänkande!
=)