Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 1372827
Sv: Silly Season 2011/12
HappyX3: Den sista där var ju en riktig poängspruta.. Har inet Sundlöv blivit verbalt halshuggen tidigare så lär han väl bli det om han plockar in dessa..
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
Stratan: hahah ;D men alltså dessa ska ju inte gå in i truppen i år utan snarare växa på sig 2-3 år. men hur coolt vore det inte med asatiska spelare i ES!?
PR-Värvning no Doubt.
Carl Hagelin spelar collagefinal nu snart och efter det ska han visst skriva kontrakt med NY Rangers, nått att låna kanske?
www.eliteprospects.com/player.php?player=4567
PR-Värvning no Doubt.
Carl Hagelin spelar collagefinal nu snart och efter det ska han visst skriva kontrakt med NY Rangers, nått att låna kanske?
www.eliteprospects.com/player.php?player=4567