Inlägg: 1372910
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
kanki: Fattar inte varför alla sätter sådan tilltro till Dixon. Han var sämst när det krävdes som mest och efter ett år i ryssland känns det som han kommer vara dyrare än förra gången! Floppvärvning i mina ögon och säkerligen en dyr sådan!!
+ 1
Sv: Silly Season 2011/12
kanki: Det bör väl ramla in 2 backar va?! Är väl 6 st under kontrakt nu sen Andersén förlängde. Brukar väl vara 8 backplatser som ska fyllas. Jag hoppas som jag skrivit tidigare här att Vladimir Mihalik är den härförare som Sundlöv letar efter och att han kompletteras av endra Lukas Kilström eller varför inte Patrick Hersley.
Enormt skönt att Sundlöv insett att det behövs lite tyngd för att ha något i ett slutspel att göra så ser gärna att man värvar Carlsson så länge det inte är tänkt att han ska stå för 20 kassar.
En sniper plus en rejäl back är väll det som saknas om nu Dixon och Carlsson kommer, är lite orolig att backen blir Patrik Hersley men får väll hoppas att han kan ta ytterligare ett kliv om det nu blir så.