Inlägg: 1373528
Sv: Silly Season 2011/12
Gurra88: Jupp. Och bara färjestadsfans som orkar bry sej om SM-guldet. (Spelar dom fortfarande?)
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
Jajjen: Ja eller hur. Fan så mycket mer intressant vem som vinner guld än vem som vinner rookiepriset.. Men du är väl inte hockeintresserad , du tycker väl bara om brynäs som organisation
Laine klar för Minsk om någon nu på allvar trodde att sundlöv skulle lyckas värva honom.
Laine klar för Minsk om någon nu på allvar trodde att sundlöv skulle lyckas värva honom.