Inlägg: 1373587
Sv: Silly Season 2011/12
tompap71: Snuskigt att se hur dansbandet har allt på sin sida, varje 50/50 situation döms till deras fördel. Sånt som är skillnaden mellan vinst och förlust. Värdelöst att kolla på.
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
sylf:
Precis så är det, sitter faktiskt med en AIK:are vid min sida nu, Solnavarianten, och han håller med. Han säger dessutom att med en Fbktumme i arslet är det svårt för domarna att döma rätt
Precis så är det, sitter faktiskt med en AIK:are vid min sida nu, Solnavarianten, och han håller med. Han säger dessutom att med en Fbktumme i arslet är det svårt för domarna att döma rätt
+ 1