Inlägg: 1374241
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
Kul med Gunderson. Verkar helskön hoppas att han kan ta klivet på ett bra sätt.
Löf, totalt usel, men får förstås förlängt.. säger som arnio - han gör ju sitt bästa.
Vi kan väl nästan konstatera att Micke sundlöv inte kommer värva någon som håller rent framför kassen..
Löf, totalt usel, men får förstås förlängt.. säger som arnio - han gör ju sitt bästa.
Vi kan väl nästan konstatera att Micke sundlöv inte kommer värva någon som håller rent framför kassen..
Anders Berg: Jag hoppas innerligt att Ekholm stannar, annars ser det otroligt mörkt ut..
Forwardssidan då, det är ju trångt om platser även där. 11 spelare har kontrakt. Det brukar väl vara 13-14 forwards i ett lag.
Hur gör man med Rensfeldt och Rohdin, ingen av dem har ett kontrakt. Dixon? En sniper?
Ska bli intressant att se hur man löser allt, det finns ju inte plats för alla i alla fall..
Redigerad kommentar