Inlägg: 1375472
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
Brynäs får seriens bästa målvaktspar nästa säsong.
sylf: "Vad som oroar mig mer är resten av ambitionerna, var finns dom? Leda svensk hockeys utveckling, ta ett steg till etc?"
Du kan sluta oroa dej. I Elitserien kommer Brynäs aldrig att leda svensk hockeys utveckling. Tro inte på allt du hör från ledarhåll. Gäller både inom idrott och politik.
I juniorsammanhang kan vi leda utvecklngen tills dom stora drakarna vaknar. Vilket dom tycks ha gjort nu.
"Nu är det fan dags att börja använda de 10 miljonerna i eget kapital..."
Hur många gånger kan man använda 10 miljoner?
70 Rodrigues: "FBK var 60% bättre mot både AIK och AIK, där har du skillnaden!!"
Jaså? Vilken mätmetod använder du? Enligt min mätmetod hade Brynäs vunnit SM om vi sluppit hälften av alla skador.
sylf: "Vad som oroar mig mer är resten av ambitionerna, var finns dom? Leda svensk hockeys utveckling, ta ett steg till etc?"
Du kan sluta oroa dej. I Elitserien kommer Brynäs aldrig att leda svensk hockeys utveckling. Tro inte på allt du hör från ledarhåll. Gäller både inom idrott och politik.
I juniorsammanhang kan vi leda utvecklngen tills dom stora drakarna vaknar. Vilket dom tycks ha gjort nu.
"Nu är det fan dags att börja använda de 10 miljonerna i eget kapital..."
Hur många gånger kan man använda 10 miljoner?
70 Rodrigues: "FBK var 60% bättre mot både AIK och AIK, där har du skillnaden!!"
Jaså? Vilken mätmetod använder du? Enligt min mätmetod hade Brynäs vunnit SM om vi sluppit hälften av alla skador.
+ 1
Kontinuitet my ass, jag vill se framgångar, byggda på va fan som helst!!