Inlägg: 1375490
Sv: Silly Season 2011/12
arnio: FBK var 60% bättre mot både AIK och AIK, där har du skillnaden!!
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
70 Rodrigues:
Sanningen ligger väl nånstans mittemellan, FBK varvar upp förståss, men jag tycker BIF bjuder mer motstånd än SolnaAIK gjorde. SAIK har ju inte direkt marginalerna med sig plus att värmlänningarna hade Nihlstorp.
Sanningen ligger väl nånstans mittemellan, FBK varvar upp förståss, men jag tycker BIF bjuder mer motstånd än SolnaAIK gjorde. SAIK har ju inte direkt marginalerna med sig plus att värmlänningarna hade Nihlstorp.