Inlägg: 1376060
Sv: Silly Season 2011/12
Dragan 2k: Det är väl inte direkt första gången ni köper ihop ett nytt lag. Varför skulle det helt plöstsligt funka? Är inte så imponerad av någon förutom av Kahnberg som kommer bli väldigt viktig för er..
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
Sylf: Kan Brynäs vara en av klubbarna tro ;-)
Länkar:
NHL-spelare på väg till elitserien | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
NHL-spelare på väg till elitserien | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet