Inlägg: 1376937
Sv: Silly Season 2011/12
Huge: När jag läser den här artikeln så får jag känslan av att Lavander själv tog beslutet att inte stanna i Lule. Det kan ha varit ett en lönesänkning som Luleå ville genomföra som han inte accepterade...
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
Lavander som tänkt målskytt känns väl sådär va..? Dock besitter han bra storlek vilket vi saknar.. Men målskytt, njaa. Men tror inte vi får så mycket mer än såhär
Sv: Silly Season 2011/12
arnio: Nja, med fru och ett nyfött barn så tror jag nog att han helst hade stannat i Luleå.
Så jag tror mer på att Luleå valt att inte förlänga.
Så jag tror mer på att Luleå valt att inte förlänga.