Inlägg: 1376977
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
Pettisbif: " Nu ligger Sundlöv hårt i för att värva Eero´s ersättare vilket kan bli en riktig klass spelare vad jag förstod(inget namn nämndes). "
- Då är Dixon ute ur leken då eller?
- Då är Dixon ute ur leken då eller?
Sv: Silly Season 2011/12
Pettisbif: Ska Levander vara Kahnbergs ersättare?
Kan det finnas två större ytterligheter än dessa två?
De är ju inte direkt varandras spegelbilder sett till spelartyp.
Kan det finnas två större ytterligheter än dessa två?
De är ju inte direkt varandras spegelbilder sett till spelartyp.
Sv: Silly Season 2011/12
Pettisbif: saxat från GD för dom som tror att Lavander är Somervuoris ersättare.
Dixon och två forwards ska det vara.
– Så här har vi tänkt hela tiden, säger Sundlöv.
Den ene forwarden ska vara en etablerad sådan – med kapacitet för att göra poäng får man anta – och den andra troligen en talang.
Dixon och två forwards ska det vara.
– Så här har vi tänkt hela tiden, säger Sundlöv.
Den ene forwarden ska vara en etablerad sådan – med kapacitet för att göra poäng får man anta – och den andra troligen en talang.
Som sagt var:
Ollas-Anton
Johansson-Alex/Ludde
Matte-kahna
Eero-Stjärna...