Inlägg: 1377510
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
70 Rodrigues: Lite förvånande tycker jag, jag trodde att Ekholm skulle ta en plats i VM-laget. Kul för Silfverberg i alla fall, hoppas dock inte att han drar till NHL sen bara. Risken att han sticker borde väl tyvärr bli större i och med VM-platsen, han känner att han är med bland de bästa osv.
Dock så är Silfverberg nog den första som ryker om det tillkommer någon mer NHL-lirare. Chicago kvitterade ju matchserien mot Vancouver, Sedinarna kan bli aktuella...
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: A proposito de nada
70 Rodrigues:
Större chans att han spelar ett år till i Brynäs då kanske...?
Större chans att han spelar ett år till i Brynäs då kanske...?
+ 1