Inlägg: 1377517
Sv: A proposito de nada
tjugo8: Vi kan ju alltid hoppas för utan Ekholm så blir en redan tunn backuppsättning en katastrof :-(
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
70 Rodrigues:
Om Gunde flippar, o om Andersén fortsätter höja sig, o om Sunken kommer ur koman...så kanske, kanske...
Lite osäkert...
Om Gunde flippar, o om Andersén fortsätter höja sig, o om Sunken kommer ur koman...så kanske, kanske...
Lite osäkert...