Inlägg: 1377866
Sv: A proposito de nada
Held: Katastrof om inte Eero ersätts backarna ska vi inte tala om dom kommer bli en mummsbit för motståndarna!!!
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Vilka backar av rang har vi tappat? Att Clarke lämnat får väl snarare ses som en förstärkning av backsidan!
+ 3
Sv: A proposito de nada
foppa78: Bara att hålla med när det gäller back sidan.
Jag tycker det är märkligt att Sundlöv inte är intresserad av denna spelare:
www.eliteprospects.com/player.php?player=1288
Jag tycker det är märkligt att Sundlöv inte är intresserad av denna spelare:
www.eliteprospects.com/player.php?player=1288