Inlägg: 1378077
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
power81: Nej.
O jag tror inte uppgifterna om att Nashville inte får förhandla riktigt stämmer heller.
Vore bra om nån som är insatt kunde förklara vad som gäller?
Sebbe skriver på för Vancouver under slutspelet o sen kommer det uppgifter om att Nashville inte kan förhandla med Ekholm pga att dom är med i slutspelet.
Strange.
O jag tror inte uppgifterna om att Nashville inte får förhandla riktigt stämmer heller.
Vore bra om nån som är insatt kunde förklara vad som gäller?
Sebbe skriver på för Vancouver under slutspelet o sen kommer det uppgifter om att Nashville inte kan förhandla med Ekholm pga att dom är med i slutspelet.
Strange.