Inlägg: 1380923
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
Anders Blank:
Caslava hamnar i Timrå om han väljer att spela i Sverige, Lashoff vore fint men han är ju på gränsen att ta en plats i NHL så tror knappast han vill till Sverige.
Skrbek däremot är väl inte orimligt, skulle inte ha någet emot honom i en Brynäströja.
Caslava hamnar i Timrå om han väljer att spela i Sverige, Lashoff vore fint men han är ju på gränsen att ta en plats i NHL så tror knappast han vill till Sverige.
Skrbek däremot är väl inte orimligt, skulle inte ha någet emot honom i en Brynäströja.
Mina förslag är:
Paul Baier (från Rochester Americans, Markström kanske kan risa eller rosa).
Petr Caslava
Matt Lashoff
Vladimir Mihalik
Pavel Skrbek
Någon av dessa skullt spetsa till det defensiva spelet betydligt!