Inlägg: 1383555
Sv: A proposito de nada
henke1: Han var sistaårsjunior och inte tillräckligt bra för att få A-lagskontrakt säsongen efter. Nej, han hade inte dålig statistik, men han blev ju bara åtta i interna poängligan...
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Vet du om Hampus Carlryd och Daniel Ljunggren som spelade i J-18 senaste säsong kommer få nytt kontrakt? Jag har spelat i samma lag som dom och känner dom ganska väl.