Inlägg: 1383735
Sv: A proposito de nada
Jag blir inte riktigt klok på värvningen/förlängningen/tillbakatagandet av uppsägningen av Jonathan Carlsson: När man värvar NHL-backen i september, då har ju serien knappt startat - är det så viktigt att ha 8 backar under försäsongen? För i september har vi ju 9 backar.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: En hälsosam konkurrenssituation med andra ord. Sen är det väl bra naivt att tro att vi blir skadefria på backen hela säsongen.