Inlägg: 1387835
Sv: Silly Season 2011/12
Lindström: Förvånande att han vågar gå ut och säga så när han vet att han ligger risigt till bland brynäsfansen redan!
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
henke1: Ja ni brynäsfans är ju så otroligt farliga, vad ska ni göra spränga hans bil och sätta upp en banderoll "Avgå Widing" -.- Herregud.
F.ö tycker jag det är ett idiotiskt uttalande, liksom orka hålla på, vad fan tjänar man på det där uttalandet, man ska alltid hålla den klubben man är i först och inte hylla dom man nyss lämnat för att dissa dom man kommer till, men tror inte direkt han ligger illa till. Men jävligt onödigt är det.
F.ö tycker jag det är ett idiotiskt uttalande, liksom orka hålla på, vad fan tjänar man på det där uttalandet, man ska alltid hålla den klubben man är i först och inte hylla dom man nyss lämnat för att dissa dom man kommer till, men tror inte direkt han ligger illa till. Men jävligt onödigt är det.
+ 3