Inlägg: 1387848
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
RubinCarter: Går du på droger?
Bif betalar numera DYRA penagar för Widing, ska han då kvittra i media om hur bra han hede hos sin TIDIGARE arbetsgivare?
Säg vart har jag skrivit ""reta inte upp oss vi är redan förbannade, hur vågar han" typ som att Brynäs var nå jävla Huliganklubb, snälla kom igen!"
Gå och lek med ditt lego om du inte har något vettigt att komma med.
Bif betalar numera DYRA penagar för Widing, ska han då kvittra i media om hur bra han hede hos sin TIDIGARE arbetsgivare?
Säg vart har jag skrivit ""reta inte upp oss vi är redan förbannade, hur vågar han" typ som att Brynäs var nå jävla Huliganklubb, snälla kom igen!"
Gå och lek med ditt lego om du inte har något vettigt att komma med.
+ 4
Då hyllar man inte sina konkurenter, fast han tycker DIF klacken är bäst så håller man käft, han var oprofessionell i sitt uttalande.
Det jag tyckte var patetiskt var att Lindström sa något i stil med "reta inte upp oss vi är redan förbannade, hur vågar han" typ som att Brynäs var nå jävla Huliganklubb, snälla kom igen!
Och minus får man också, men det är bara mysigt.