Inlägg: 1388905
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
Brynäsjohn:" Man kan ju alltid hoppas att han blir osams med Sundlöv=)
Allvarligt har det brunnit i huvudet på Sundlöv?"
JAG HOPPAS ATT HAN BLIR OSAMS MED DIG! Sundöv har inte värvat honom och har inte sagt att han är intresserad heller. Tro för guds skull inte på rykten från leksingar. Ta det bara lugnt grabben så ska du se att det hela är en kvackande groda från en galen leksing.
Allvarligt har det brunnit i huvudet på Sundlöv?"
JAG HOPPAS ATT HAN BLIR OSAMS MED DIG! Sundöv har inte värvat honom och har inte sagt att han är intresserad heller. Tro för guds skull inte på rykten från leksingar. Ta det bara lugnt grabben så ska du se att det hela är en kvackande groda från en galen leksing.
+ 1
www.youtube.com/watch?v=ibDO3aWXn2s
www.youtube.com/watch?v=yL7fJL0lV3U
Man kan ju alltid hoppas att han blir osams med Sundlöv=)
Allvarligt har det brunnit i huvudet på Sundlöv?