Inlägg: 1391617
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Anders Berg:
"Klubbhjärta! =)"
- Nej nu är du fel ute...
Språkbrister är snarare orsaken gissar jag... Var det inte Alcén som absolut ville ha svenska målisar för att han inte pallade med andra språk. (Engelska typ...?)
"Klubbhjärta! =)"
- Nej nu är du fel ute...
Språkbrister är snarare orsaken gissar jag... Var det inte Alcén som absolut ville ha svenska målisar för att han inte pallade med andra språk. (Engelska typ...?)
Sv: A proposito de nada
Intressant! Följer Brynäsarna på Twitter. Widing valde att skriva Complete när han Sebbe och Nordqvist blivit Twittrare. Var det årets första femma som blev "complete" även på twitter? =)
+ 1