Inlägg: 1394578
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mk: Hur tror du själv att det kommer att sluta, blända oss med din intelligens ;-)
Själv så tror jag att vi slutar 7:a och åker i kvarten och det pga att backsidan är alldeles för svag, i nu läget så har vi ingen som kan rensa upp framför mål. Bristen på tuffhet i försvaret är uppenbar och våran akilleshäl. Kan bli avsevärt bättre om bara Sundlöv öppnar jacken och ser det som de flesta ser.
Själv så tror jag att vi slutar 7:a och åker i kvarten och det pga att backsidan är alldeles för svag, i nu läget så har vi ingen som kan rensa upp framför mål. Bristen på tuffhet i försvaret är uppenbar och våran akilleshäl. Kan bli avsevärt bättre om bara Sundlöv öppnar jacken och ser det som de flesta ser.
+ 1
I så fall kan du väl säga det till oss andra så att vi slipper sitta här och
diskutera det som dom allra flesta tycker om...
Chocka oss med din visdom!