Inlägg: 1394625
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Burken: "Det är komiskt att se en besserwisser"
Håller med.
Att på 3 träningsmatcher kunna döma ut hela laget, spelsättet och våra möjligheter är sannerligen besserwisseraktigt.
Du har iaf blivit en aning mer nyanserad, från att tidigare ha dragit samma slutsatser på ett par felpass och nån träning...
+ 2
Sv: A proposito de nada
Burken: Men du kan ju själv försöka hitta nån exakt tidpunkt, när det visat sig att vissa lag torskar samtliga försäsongsmatcher och sen tar guld och andra lag vinner samtliga för att sen få kvalspela.
Så be my guest, hosta upp en tidpunkt du bara.
Ska bli intressant att höra vad du kommer fram till.
3 träningsmatcher räcker iaf inte, den ledtråden kan jag ge dig...
Så be my guest, hosta upp en tidpunkt du bara.
Ska bli intressant att höra vad du kommer fram till.
3 träningsmatcher räcker iaf inte, den ledtråden kan jag ge dig...
Redigerad kommentar
+ 3
Sv: A proposito de nada
Burken: Det enda komiska är att du inte begriper det uppenbara med mitt retoriska svar: att det inte går att fastställa nån exakt tidpunkt när man kan börja dra några större slutsatser på hur ett lag senare kommer att prestera.
Det enda jag sagt är att de 3 träningsmatcher som DU sitter och drar slutsatser på, är ett skämt.
Och det behöver man inte ens vara hockeyintresserad för att begripa.
Det enda jag sagt är att de 3 träningsmatcher som DU sitter och drar slutsatser på, är ett skämt.
Och det behöver man inte ens vara hockeyintresserad för att begripa.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Jag har ju sällan fel i det jag skriver och vågar därför säga följande: Jag tycker backsidan ser risig/osäker ut utifrån alla icke namnkunniga backar. Lägg därtill att de "stora namnen" (namnet) Lars Jonsson inte gjort många bra matcher sen han kom till laget, och därmed inte heller är bra, gör att Brynäs har en väldigt osäker och dålig backsida.
Så, precis som ledningen, hoppas jag på något mirakulöst sätt att alla backar överträffar sig själva inför stundande säsong. Annars blir det tufft. Men jag tror inte på trolleri.
Så, precis som ledningen, hoppas jag på något mirakulöst sätt att alla backar överträffar sig själva inför stundande säsong. Annars blir det tufft. Men jag tror inte på trolleri.
+ 3
Det är komiskt att se en besserwisser som du i dina försök att svara upp alla inlägg som går emot dina drömmar.
Dags att öppna ögonen.