Inlägg: 1396551
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
sylf: Skönt, vi ska ju leka med ett lag som Sundsvall alla dagar i veckan. Kul o se hur en del jublar som om det vore ett SM-GULD :-)
Svarskommentarer
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
70 Rodrigues: snacka om att man längtar till att serien drar igång...
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
70 Rodrigues:
Sundsvall brukar streta emot bra i Gärdehov, men inte orka i längden.
Sundsvall brukar streta emot bra i Gärdehov, men inte orka i längden.
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
70 Rodrigues: Det måste ju bli sm-guld vi LEDER ju en över några som slutade i botten i allsvenskan!
TONY tror inte du det???
TONY tror inte du det???