Inlägg: 1396675
Svarskommentarer
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
hahii: "Tycker det är konstigt att dom fortsätter spela dackell med nordan och widing. dackell och hansen har bra kemi tillsammans medan lauritzen och nordan har en bra kemi, dessutom tror jag att man får ut mer av kedjorna om man byter dessa två. "
Det verkar ju funka bra nu som det är
Det verkar ju funka bra nu som det är
+ 1
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
Här det som vanligt, jag fortsätter nog och dricker min öl i poolbaren istället.
Vet inte hur dom har tänkt men jag tycker det är fel!