Inlägg: 1398574
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Burken: Håller med dig..Han var en grym målvakt.. Men gillar känslan av att ha Honken i laget igen.. Man får glädjas åt nostalgi när vi inte är med och slåss om guldet.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Alla inlägg angående Livs klubba är raderade, jag vill inte se någon fortsättning på diskussionen heller.
Ni får diskutera vidare privat om ni så vill.
+ 7
96/97: 87,9% Ingen uppgift
97/98: 89,5% Ingen uppgift
98/99: 89,6% Ingen uppgift
99/00: 89,8% 6:a totalt i ES
04/05: 89,1% 11:a totalt i ES
05/06: 92,8% 2:a totalt i ES
08/09: 91,7% 6:a totalt i ES (Frölunda)
09/10: 89,6% 14:e totalt i ES (Frölunda)
10/11: 90,3% 9:a totalt i ES (Frölunda)
Inga siffror som imponerar direkt. Definitivt ingen kung som du vill ha det till. Det är just detta som är det stora felet med många härinne. De bygger sina argument på förhoppningar och inte på fakta. En jävla övertro på Honken är vad det är.
Tur att vi har Svedberg som är en bra mycket bättre målvakt...