Inlägg: 1399656
Svarskommentarer
Sv: PREMIÄR! LHC-BRYNÄS to 15/9 (skriv bara om denna match här)
arnio:
Var det inte så att LHC gick väldigt bra för ett år sen?..... när tjeckerna anslöt blev det en del grus i maskineriet.
Troligtvis pga att problem uppstår när ett vinnande lag dessutom skall härbergera ett par nyanlända stjärnor.
Var det inte så att LHC gick väldigt bra för ett år sen?..... när tjeckerna anslöt blev det en del grus i maskineriet.
Troligtvis pga att problem uppstår när ett vinnande lag dessutom skall härbergera ett par nyanlända stjärnor.
+ 1
1-2 tippar jag med hjärtat