Inlägg: 1399753
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
ny ramsa till på torsdag:
Brynäs IF är inte dom bästa,
Vi hejar inte, vi är realister.
Brynäs IF är inte dom bästa,
Vi hejar inte, vi är realister.
Brynäs IF är inte dom bästa,
Vi hejar inte, vi är realister.
Brynäs IF är inte dom bästa,
Vi hejar inte, vi är realister.
osv.
Brynäs IF är inte dom bästa,
Vi hejar inte, vi är realister.
Brynäs IF är inte dom bästa,
Vi hejar inte, vi är realister.
Brynäs IF är inte dom bästa,
Vi hejar inte, vi är realister.
Brynäs IF är inte dom bästa,
Vi hejar inte, vi är realister.
osv.
+ 7