Inlägg: 1399852
Sv: A proposito de nada
sylf: Kent Larsson är bra, ser du hellre difs rabiata kossa som skriker halsmandlarna ur sig vid varje hemmamål? Eller hittejonet i Karlstad som låter inavlen ropa efternamnet man kan må illa för mindre.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lunkan: eller gnagets kärring!!!!!
Tar tillbaka det där......men liiiite jobbig e han väl?
Tar tillbaka det där......men liiiite jobbig e han väl?
+ 1