Inlägg: 1400181
Sv: PREMIÄR! LHC-BRYNÄS to 15/9 (skriv bara om denna match här)
Ställer frågan igen. Blir det någon form av hyllning från våra supportrar ikväll? förutom den tysta minuten? någon som vet?
Svarskommentarer
Sv: PREMIÄR! LHC-BRYNÄS to 15/9 (skriv bara om denna match här)
OK...snart dags att jobba några timmar och sen ge sig av till Slaka...Ser väl en del av er där...Vi får hoppas att vi blir nöjda :-)