Inlägg: 1400472
Sv: PREMIÄR! LHC-BRYNÄS to 15/9 (skriv bara om denna match här)
Burken: riktigt bra defensivt...men vill se lite mer anfallsspel från Brynäs sida.
Svarskommentarer
Sv: PREMIÄR! LHC-BRYNÄS to 15/9 (skriv bara om denna match här)
Erat: Ja vem vill inte det. Jag tycker att de slarvar lite i uppspelsfasen. De går gärna på den långa passningen. När den går fram är Brynäsaren oftast ensam och blir av med pucken direkt. Det finns en risk att laget blir för långt med det här spelet.
Det ska bli spännande att se om matchbilden ändras i andra. Säcken lär inte vara nöjd med det han sett i första.
Det ska bli spännande att se om matchbilden ändras i andra. Säcken lär inte vara nöjd med det han sett i första.