Inlägg: 1401036
Sv: PREMIÄR! LHC-BRYNÄS to 15/9 (skriv bara om denna match här)
Storhonken: Jag tycker LJ var riktigt bra, har inget negativt att ta upp.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: PREMIÄR! LHC-BRYNÄS to 15/9 (skriv bara om denna match här)
Zzz: Klar offside innan Lkpgs 2-2 puck, bara jag som noterat det?
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: PREMIÄR! LHC-BRYNÄS to 15/9 (skriv bara om denna match här)
Zzz: Det säger väll det mesta om dina inlägg.