Inlägg: 1401176
Sv: PREMIÄR! LHC-BRYNÄS to 15/9 (skriv bara om denna match här)
Roger Ramkvist: Lönetak är ingenting för Elitserien, det skulle på intet sätt göra ligan bättre. Elitlicensen har gjort ekonomin i klubbarna bättre och det räcker så.
Svarskommentarer
Sv: PREMIÄR! LHC-BRYNÄS to 15/9 (skriv bara om denna match här)
arnio:
ja just nu så är ekonomin i hygglig ordning för klubbarna fast Timrås ekonomi är ju inte så stabil och ett antal klubbar gick minus. Men hur det är i framtiden vet ingen varken du eller jag. Sen att dom har så bra ekonomi köper jag inte. Men det lär märkas om ett antal år.
ja just nu så är ekonomin i hygglig ordning för klubbarna fast Timrås ekonomi är ju inte så stabil och ett antal klubbar gick minus. Men hur det är i framtiden vet ingen varken du eller jag. Sen att dom har så bra ekonomi köper jag inte. Men det lär märkas om ett antal år.