Inlägg: 1402830
Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
Tänker lite kring konkurrenssituationen i laget, den är inget vidare egentligen; Rohdin 13:e fw och Carlsson 7:e back. Skulle vara "bättre" om det var etablerade spelare som var med och slogs om de sista platserna istället. Hur tänker ni andra om den saken?
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
Anders Berg: Jag ser hellre att man lägger pengar på dom spelare som är tänkta som ordinarie och fyller på med juniorer som 13:e forward. Helt onödigt att ha etablerade spelare på bänken, kostar både pengar och missnöje. Tycker Brynäs har en bra konkurrenssituation med både Wännström och Rohdin som knackar på dörren.
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
Anders Berg: Japp har faktiskt inte tänkt på det men du har ju absolut rätt i det du skriver det hade inte varit fel med lite mer konkurrans
+ 1