Inlägg: 1403243
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
rafalski: Ja, där verkar Frölunda ha fått fram ett nytt monster.
Stor och tät.
Annars snopet och 0-2 känns inte rättvist direkt, som spelet utvecklat sig.
Men vem har sagt att hockey är rättvist alla gånger?
Vi släpper till lite för enkla spelvändningar och tappar puck i fel lägen, nåt som straffat sig tyvärr.
Skit samma: det känns ändå bra och vi skapar trots allt massor.
Frölunda känns riktigt vassa och det syns att dom fått en kanonstart på serien: stort självförtroende över hela banan.
Dom känns iaf klart vassare än LHC, som ändå var hyggligt vassa.
Nu vänder vi i tredje....
Stor och tät.
Annars snopet och 0-2 känns inte rättvist direkt, som spelet utvecklat sig.
Men vem har sagt att hockey är rättvist alla gånger?
Vi släpper till lite för enkla spelvändningar och tappar puck i fel lägen, nåt som straffat sig tyvärr.
Skit samma: det känns ändå bra och vi skapar trots allt massor.
Frölunda känns riktigt vassa och det syns att dom fått en kanonstart på serien: stort självförtroende över hela banan.
Dom känns iaf klart vassare än LHC, som ändå var hyggligt vassa.
Nu vänder vi i tredje....
måste vara otillåtet. Bara att begära mätning av karln;-)
Nu studsar vi tillbaka i tredje. Bra jobb av fjärdelinan så här långt.