Inlägg: 1403291
Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
Bra att Svedberg spelar bra i alla fall. Synd att resten av laget tappat motivationen redan i tredje omgången.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
Anders Berg:
Svedberg bra alla matcher så här långt.
Widing och Lavander måste vara två av elitseriens sämsta värvningar.
Sen kan man fundera på vad Löf har för hållhake på tränare, sportchefer mfl...
Svedberg bra alla matcher så här långt.
Widing och Lavander måste vara två av elitseriens sämsta värvningar.
Sen kan man fundera på vad Löf har för hållhake på tränare, sportchefer mfl...