Inlägg: 1405548
Sv: A proposito de nada
HappyX3: Jag har oxå fixat detta erbjudande, dock har jag inte läst det finstilta..... Hur långt innan ska man säga till innan det går ut? Någon??
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Honken:
Maila och fråga.. Med otur så är det 12 månaders bindningstid, men vad jag förstått så kan du välja att säga upp det efter 3 månader.
Maila och fråga.. Med otur så är det 12 månaders bindningstid, men vad jag förstått så kan du välja att säga upp det efter 3 månader.