Inlägg: 1405569
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Om man skulle ta ut ett Landslag Just precis NU!! vilka es spelare skulle komma med tycker ni? =)
Så här ser min trupp ut:
Fasth (svedberg)
Mange Johansson, Nicklas Hävelid,b Christian Bäckman, Niklas Wallin,Johan Fransson, Daniel Tjärnqvist, partik Nehmet
Fredrik Petterson, Calle Järnkrok, Jakob Silvferberg. (fartfylld kedja med mycket talang!)
Magnus Kahnberg, Joel Lundquist - Patrik Cehlin(bra start i FHC med PC kan detta bli bra)
Daniel Widing - Calle Söderberg - Pär Ahlbrandt(Calle och pelle funkar, widing grovjobbar)
Robert Rosén - Johan Harju - Johan Larsson (Intressant kedja som kan bli en sensation!)
Lite väl mkt Brynäsare kanske ;) men ibland måste man gå med hjärtat också hehe!
Så här ser min trupp ut:
Fasth (svedberg)
Mange Johansson, Nicklas Hävelid,b Christian Bäckman, Niklas Wallin,Johan Fransson, Daniel Tjärnqvist, partik Nehmet
Fredrik Petterson, Calle Järnkrok, Jakob Silvferberg. (fartfylld kedja med mycket talang!)
Magnus Kahnberg, Joel Lundquist - Patrik Cehlin(bra start i FHC med PC kan detta bli bra)
Daniel Widing - Calle Söderberg - Pär Ahlbrandt(Calle och pelle funkar, widing grovjobbar)
Robert Rosén - Johan Harju - Johan Larsson (Intressant kedja som kan bli en sensation!)
Lite väl mkt Brynäsare kanske ;) men ibland måste man gå med hjärtat också hehe!
Det ända info jag har hittat är det som står under deltagarvillkor.