Inlägg: 1408652
Sv: Brynäs IF-AIK IF lördagen den 1/10-11
tompap71: Jag vet inte hur full, eller påverkad du var när du skrev din kommentar, men du missförstod mig. Ingen fara för mig dock.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-AIK IF lördagen den 1/10-11
Anders Berg:
Jag var precis lagom långt ner i whiskeyflaskan för att fascineras av hur synen på hockey och främst Brynäs är så olika. Samt lagomt långt ner för att fortfarande klara av att ironisera över det.
Jag var precis lagom långt ner i whiskeyflaskan för att fascineras av hur synen på hockey och främst Brynäs är så olika. Samt lagomt långt ner för att fortfarande klara av att ironisera över det.