Inlägg: 1410956
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
Roger Ramkvist: "vill man ha mer respekt eller inte"
Klockrent.
Går väl knappast att komprimera kärnfrågan mer än vad du visar i dessa 7 ord.
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
Roger Ramkvist:
Som Neutral har jag också sett tacklingen och måste säga att det där är oerhört respektlöst.Självklart är en lång avstängning på sin plats. Den här typen av tacklingar är aldrig okej. Kan gå riktigt illa.
Här sammanfattas det hela ganska bra.
Som Neutral har jag också sett tacklingen och måste säga att det där är oerhört respektlöst.Självklart är en lång avstängning på sin plats. Den här typen av tacklingar är aldrig okej. Kan gå riktigt illa.
Här sammanfattas det hela ganska bra.
ja det är inte nån lätt sak att bedömma, själva tacklingen är det inget fel på bara tidpunkten, och respekten. I mitt tycke den enda som har haft en nyanserad bild i media är denna person
bloggar.expressen.se/sjoberg/
jag tycker att bristen på respekt och själva valet av tacklingen borde ge ett antal matcher mellan 3-5 matcher
men det är mitt tycke om det är rätt ja i min syn på det men i andras självklart inte. Denna tacklingen ligger i en jävla gråzon mkt beror på hur man ser på hockeyn. vill man ha mer respekt eller inte