Inlägg: 1412043
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK Måndagen den 10/10-11
Tuff match ikväll! Brynäs måste göra en riktigt bra match för att ta poäng, eftersom jag fyller år idag så önskar jag mig en stor fet trepoängare!! :)
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK Måndagen den 10/10-11
MarcusElving: Åfan grattis och jag fyller på onsdag så jag önskar mig en 3 poängare jag också får hoppas det slår in!
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK Måndagen den 10/10-11
MarcusElving: Grattis!!! Oj vad kul att du fyller år, vi får hoppas på en fin present ikväll
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK Måndagen den 10/10-11
MarcusElving: Ha den äran! Du får ett hattrick signerat Andersén av mig!