Inlägg: 1412055
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK Måndagen den 10/10-11
sylf:
"4 matcher för Bertil, skandal".
Ja,otroligt.... men vem kan egentligen bli förvånad? Den s.k. diciplinnämnden har ju blandat o gett genom åren, konsekvens har ju inte direkt vart deras starka sida.
Ska bli intressant o följa liknande händelser i vinter, fortsätter man döma efter en hårdare linje? eller blir det som hittils ifrån fall till fall?
"4 matcher för Bertil, skandal".
Ja,otroligt.... men vem kan egentligen bli förvånad? Den s.k. diciplinnämnden har ju blandat o gett genom åren, konsekvens har ju inte direkt vart deras starka sida.
Ska bli intressant o följa liknande händelser i vinter, fortsätter man döma efter en hårdare linje? eller blir det som hittils ifrån fall till fall?
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK Måndagen den 10/10-11
sylf:
Ännu mer skandal då det egentligen är sju matchers straff han får, avstängd fyra och böter motsvarande tre. Ren jävla parodi på rättvisa!
Ännu mer skandal då det egentligen är sju matchers straff han får, avstängd fyra och böter motsvarande tre. Ren jävla parodi på rättvisa!
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK Måndagen den 10/10-11
sylf: Justitiemord! Nu hoppas jag verkligen att någon från Brynäsledning viftar lite med motorsågen i tidningarna. Det är fan dags att någon säger ifrån på allvar.
Iom detta tycker jag att varje tackling där spelaren som tacklas inte tittar upp borde rendera i avstängning.
Iom detta tycker jag att varje tackling där spelaren som tacklas inte tittar upp borde rendera i avstängning.
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK Måndagen den 10/10-11
sylf: Ja, vilket skämt. Minns det här överfallet av Hedman förra säsongen som gav 3 matcher...
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK Måndagen den 10/10-11
sylf: Ja, löjligt! Han skulle inte ens blivit avstängd.
Nu kommer Boorken och co gå i taket, 4 matcher är ju på tok för lite enligt dessa tomtar.
Han blir borta 3 matcher till då, den senaste räknas ju också.
Tack för gratulationera förresten :)
Redigerad kommentar