Inlägg: 1412141
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK Måndagen den 10/10-11
hahii:
Varför låta en bra spelare ha lite speltid?
Varför låta en bra spelare ha lite speltid?
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK Måndagen den 10/10-11
hahii: Härliiiiiigt Andersén..
Ska vi tro på ett eller två i ar*let nu då..
Å Lasse nätar!!! HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRRRRRRRLIGT...
Ska vi tro på ett eller två i ar*let nu då..
Å Lasse nätar!!! HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRRRRRRRLIGT...
Redigerad kommentar